zaterdag 15 maart 2014

deze week zag ik … (62)

x
Haha, leuk het winkeltje (O-K-E-R) / (OKER) begint eindelijk vorm te krijgen, en sta op het punt eindelijk de handgemaakte slingers te koop aan te bieden op het Internet. Ik maakte zowaar een QR code die je naar de website brengt …


Daarnaast maakte Joscha van ontwerplab MUSwerk,
een hele mooie stempel …


Naaide ik heel veel slingers in elkaar,
was bezig met mijn website ...


… en probeerde de producten mooi op de foto te krijgen.



…. oh, en dat is moeilijk zeg.

Maar kortom, weer een hele leuke week!
Een fijn weekend voor jullie,
en probeer deze week een rondje
langs jullie bijdragen te maken.



Doen jullie ook mee met 'Deze Week Zag ik'?
Leuk! Knutsel, foto, tekst, tekening, of iets anders!


----------





----------


Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.



10 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat OKER vorm begint te krijgen. En wat ik zo kan zien ziet het er goed uit.
    Super!

    Fijn weekend!
    Gr. Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joh, wat gaaf!! Het ziet er toppie uit. Mooie stempel van MUSwerk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit, zal wel een hele hoop werk zijn. Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super joh, goed bezig!! Vind je logo erg mooi en het 'Paper woord', weet niet of dat ook bij je logo hoort? Ondervind ook altijd problemen om slingers goed/leuk op de foto te krijgen, succes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, nee dat "paper" hoorde er niet bij!

      Verwijderen
  5. Joehoe, geweldig! Ik wil d'r wel eentje :-)!
    Heel fijn weekend, groetjes van Mirjam.
    ( die evenniet vooruit te branden is met haar eigen winkeltje... ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spannend zeg! Heel veel succes er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk joh! het begint echt allemaal echt te worden zo! Super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cool!, mooie slingers, die zijn een winkeltje waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke slingers, leuke stempel! lieve mus.

    BeantwoordenVerwijderen

¾