zondag 30 maart 2014

deze week zag ik … (64)

x

… en dat ik dat helemaal prima vind ;-)

Ik ...

… hou van zoet en van zout.
… ben luid, maar hou van rust.
… wil gezien worden, maar niet opvallen.
… hou van kleur, maar vooral van zwart.
… hou van bloempjes rokjes, maar ben niet romantisch.
… ben afwachtend, maar hou van actie.
… ben avontuurlijk, maar kan niet zonder structuur.
… hou van apart, maar dat zie je niet.
… ben een einzelgänger, maar niet graag alleen.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Als ik het zo lees,
best normaal,
want tegenstellingen heb
je nodig,
om in evenwicht te zijn.

Maar toch zijn,
het deze tegenstellingen,
waar ik regelmatig mee worstel,
en die mij
onzeker
maken,
en mezelf,
daardoor niet
helemaal
durf te laten zien.

Nogmaals
heel normaal.


Een fijne zondag en alvast een fijne week
voor jullie!



Doen jullie ook mee met 'Deze Week Zag ik'?
Leuk! Knutsel, foto, tekst, tekening, of iets anders!


----------




----------

Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.


8 opmerkingen:

  1. Herkenning, ik ben dan echt "vissen"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tekening ook bij dat vat! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die tekening erbij. En zo herkenbaar het meeste uit lijstje.

    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, al die tegenstrijdigheden! Maakt het leven een grote uitdaging en nooit saai, toch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk stukje - erg herkenbaar ook !
    Groet,
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjonge, wat een ontzettend herkenbaar vat...!
    Inderdaad heel normaal :-), maar ook weleens vermoeiend....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en een dosis zelfkennis niet te vergeten! fijn toch!? Ben lekker wie je bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, heel herkenbaar. Het schijnt trouwens zo te zijn dat mensen zichzelf vaak heel divers en rijk geschakeerd vinden, met heel veel facetten en gelaagdheid en zo, en dat we andere mensen altijd veel duidelijker 'een type' vinden. Zo vind ik andere mensen altijd heel duidelijk extravert of introvert, of verlegen of assertief, maar mezelf allebei. :) Ik word er altijd iebelig van als ik binnen het keurslijf van één bepaald groepje moet passen, want dat doet uiteraard geen recht aan het enorme potentieel van mijn (trotse, maar ook bescheiden) persoonlijkheid. Daarom is jouw blogje een feest van herkenning. Je hebt het heel leuk opgeschreven!

    BeantwoordenVerwijderen

¾