zondag 6 april 2014

deze week zag ik … (65)

x

Deze week, 
net 1 bal te veel in de lucht proberen te houden.

Zoals jullie wel gemerkt hebben, zijn mijn bijdragen voor DWZI zijn van de vrijdag,
naar de zondag verhuisd. Dat werkt voor mij op dit moment het beste ...

Een hele fijne en goede week voor jullie!





Doen jullie ook mee met 'Deze Week Zag ik'?
Leuk! Knutsel, foto, tekst, tekening, of iets anders!


----------



----------

Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.



6 opmerkingen:

  1. Dat jongleren kan inderdaad wel eens mis gaan... Sterkte!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De zondag is toch ook goed! Ik heb soms ook wel genoeg ballen in de lucht...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms is het inderdaad even teveel. Wij lassen dan een pyjamadag in.... zoals vandaag. Toch geen mooi weer om buiten te zijn.
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jammer dat je maar 2 armen hebt he ;)
    Ik vind zondag ook een hele fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal prima toch, vrijdag of zondag maakt weinig verschil alleen de dag.
    Het beste is om de ballen in de lucht te houden, dat geldt op het moment ook voor mij.

    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oja!!!
    Wat moeten moeders soms toch goed kunnen jongleren!

    BeantwoordenVerwijderen

¾