dinsdag 29 april 2014

vandaag ...

x
Lekker creatieve dag vandaag. Oudste op zwemkamp, jongste zoon uit logeren. En de andere twee hadden het vandaag prima naar hun zin, en daardoor raakte ik heerlijk op dreef ;-)

In chronologische volgorde.




Naar dit stringart idee van: por que no


Ik maakte hem al eerder, maar de oude was aan vervanging toe, kids halen alles van de muur,
om hun eigen bouwsels te versieren.

Gisteren schilderde ik eindelijk de muur van dochter haar kamer, 
en ben blij met het resultaat / kleur.




P.S. deze foto's staan ook op het o-k-e-r blog.

8 opmerkingen:

  1. mooi die flamingo ook :-) Je maakt mooie dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heel gezellig uit vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee wat leuk! Ik had al wel eerder gezocht naar of je nu al je shop echt geopend had, maar kon het niet vinden. Ik wist niet dat de streepjes tussen de letters moesten :) Leuk hoor en het ziet er erg mooi uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi de kleur muur!
    Wat maak je toch mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, zo/n dag voor jezelf! En dan lekker doen wat je wilt.

    BeantwoordenVerwijderen

¾