zondag 4 mei 2014

deze week zag ik … (69)






Een quote van Edgar Allan Poe,
vormgegeven door | typography by  Christi Powers,
een hele artistieke jonge vrouw.

Voor jullie allemaal,
een hele goede vijfde Mei,
en een hele goede week!




Doen jullie ook mee met 'Deze Week Zag ik'?
Leuk! Knutsel, foto, tekst, tekening, of iets anders!


----------



----------

Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.



5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Haha, ja ze vond het super, maar helemaal watervrij is ze niet ;-)

      Verwijderen
  2. Hoe krijg jij trouwens die cookie melding oven in beld? Kun je me dat mailen? (c2roc2ro@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie aftellende, kleurrijke week achter de rug.

    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen

¾