maandag 12 mei 2014

deze week zag ik … (70)


… de voorbereidingen,
voor de traktatie van kind magazine.


's Ochtends.


Hulp bij het uitpakken.


Trakteren in de klas.


Het vieren van haar verjaardag met familie en vrienden op zaterdag.


Een van de hapjes, idee hier gezien.


Treat idea found here.


En het taartje idee, hier en hier gezien.
Het was het natuurlijk niet helemaal,
want geen de dieren stonden niet rond,
een tafel, hadden geen feestmuts op,
en geen servies.

Haha, zo slecht uitgevoerd,
maar hij bleek toch wel te smaken!


Een fijne week voor jullie allemaal!





Doen jullie ook mee met 'Deze Week Zag ik'?
Leuk! Knutsel, foto, tekst, tekening, of iets anders!


----------





----------

Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.



11 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er prachtig uit ! Erg leuk ook het dienblad voor de traktatie. Geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!!! Leuk om zo even mee te mogen lopen op haar verjaardag in de klas en bij familie en vrienden. Het ziet er als een fijne verjaardag uit. En vele lekkers!

    Fijne week!
    Lieve groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! En wat een leuke hapjes/traktaties, ziet er geweldig mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er allemaal geweldig uit! De rupsje nooitgenoeg traktatie is super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd! Wat een geweldige taart!
    Lief om te zien hoe de groteren de jongste helpen met uitpakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie mooie dochter. Enne prachtige taart en traktaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nogmaals van harte!
    Jullie gaan een paar weken voor ons aan met de verjaardag van de jongste... ik heb weer een paar prachtige ideetjes, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hiep hiep hoera! een gezellig feest zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. GEweldig, zo'n verjaardagsfeest! Nog (weer) gefeliciteerd.

    Jouw kindjes zijn vast blij met een creatieve moeder als ik de taarten en traktaties zie! (Kom ik aan met m'n stukje worst en kaas op een stokje haha)

    BeantwoordenVerwijderen

¾