dinsdag 27 mei 2014

deze week zag ik … (71)


Afgelopen woensdag vierden we het kinderfeestje van jongste,
en afgelopen zaterdag vierden we het kinderfeestje
van jongste zoon.

Best heftig, 
twee kinderfeestjes
binnen 4 dagen.
Maar gelukkig wel geslaagd,
de feestvierders waren blij!

Wij hebben deze week vakantie,
en jullie?





Doen jullie ook mee met 'Deze Week Zag ik'?
Leuk! Knutsel, foto, tekst, tekening, of iets anders!


----------


----------

Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.


5 opmerkingen:

  1. Heb je dat weer mooi gehad, twee kinderfeestjes. Leuk, maar ook fijn als het weer geslaagd en klaar is (vinden de ouders dan..)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook een kinderfeestje.... wilde naar de speeltuin, maar het werd ballorig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, goed zeg. Twee kinderfeestjes in zo'n korte tijd. Ik maak een diepe buiging voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, nou geen diepe buiging waard hoor want, het feestje voor jongste zoon hadden we ongeveer 3 kwart jaar al moeten geven ;-) Maaaaar voor ons geldt dus niet van uitstel komt afstel ;-)

      Verwijderen
  4. Twee kinderfeestjes vlak achter elkaar is inderdaad heftig. Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen

¾