donderdag 3 juli 2014

denkdagje ...

x
… even heel snel en een niet gerelateerde foto, van iets wat er lekker uit ziet, maar in werkelijkheid helemaal niet zo lekker smaakte (maar dat moet ik natuurlijk eigenlijk helemaal niet verklappen)! Ik heb een denkdagje over personal branding enzo en lees (en links aanwezig op deze pagina, maar ben even te lui om alle linkjes op te nemen), dat je vooral moet bloggen, facebooken, instagrammen enzo over dat wat je wil wat bij je lezer blijft hangen …., vandaar een experiment want …


… wat zegt deze foto nu bijvoorbeeld over mij, en wat blijft er bij jullie hangen?






4 opmerkingen:

  1. Tja, dat je van groen en van stippen houdt misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ehm je eet graag vieze dingen, als ze er maar mooi uit zien ? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uh, nou dat ik die rijstcracker graag aan me voorbij laat gaan op deze manier. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, zien is jouw sterkste zintuig en overtreft alle andere!

    BeantwoordenVerwijderen

¾