zondag 7 september 2014

deze week zag ik … (73)

x

Overigens was dit een van de ideeën die wel goed uitpakte.


…. het "leuk" op de foto krijgen van de slingers,
was een van de dingen,
dat een ietsepietsie tegenviel ;-)


Een hele fijne week voor jullie!




Doen jullie ook mee met 'Deze Week Zag ik'?
Leuk! Knutsel, foto, tekst, tekening, of iets anders!


----------



----------

Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.



3 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk , over 3 weken zomervakantie :) Ik vind je slinger foto's altijd prachtig hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, een beetje te fanatiek met knippen en plakken, excuus ;-)

      Verwijderen
  2. Wat een leuke! Mooie papieren ook.

    BeantwoordenVerwijderen

¾