maandag 27 oktober 2014

dwzi ... (even snel een bericht)

x
Hallo, zo het is hier al een tijdje heel erg stil....

Ik ben nu al een aantal weken in gevecht met mijn computer. Een paar weken geleden gebeurde het voor het eerst, opeens een grijs scherm waarbij niets meer mogelijk was. Gelukkig naar veelvuldig opstarten en opschonen van de laptop kreeg ik 'm toch weer aan de praat. Maar het probleem bleef, en het veelvuldig opstarten voor 5 minuten computeren werd een dagelijkse handeling. Maar ik kon hem nog niet kwijt, aangezien ik er zo nu en dan toch nog het noodzakelijke op kon doen, tekstueel dan. Afgelopen week bleek het echt niet meer werkzaam en heb ik de laptop dit weekend eindelijk voor reparatie opgestuurd. Ik ben benieuwd naar de diagnose ..., en hoop dat ik 'm binnen twee weken weer helemaal "werkend" thuis gestuurd krijg.

Maar als het hier zo stil is, betekent het ook dat de bijdragen voor "Deze Week zag ik..." stil liggen, en dat is dus helemaal niet OK, want er komen namelijk ook nieuwe aanmeldingen binnen. Vandaar dat ik nu even op deze manier jullie de mogelijkheid wil bieden jullie verwijzing naar jullie DWZI bijdragen hieronder toch kwijt te kunnen (Pfffft mijn Nederlands wordt er ook niet beter op ;-)

Duimen jullie mee voor een goede afloop? En hopelijk tot heel snel!



1 opmerking:

  1. Sterkte met de computerellende! Jammer (voor ons) dat we weinig van je horen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

¾