woensdag 4 februari 2015

Oh oh ...

x
Ik dacht "laat ik weer eens wat aan de layout doen, want het ziet er al zo lang hetzelfde uit". Argh, en ik maakte dus niet eerst een back-up, maar in plaats daarvan kopieerde ik gewoon de hele html, zodat als het fout ging, ik de html gewoon weer terug kon plakken. Ja, dat kan maar nu zijn wel alle links naar mijn favoriete blogs verdwenen die ik in vijf jaar bij elkaar verzameld heb …., mmm niet leuk, het zal wel weer even duren voordat de lijsten zo goed als compleet zijn. Of leest er misschien een blogger expert mee, die weet hoe ik mijn leeslijsten weer terug kan krijgen ….

Ik plak er nog even een plaatje bij, om het geheel wat op te vrolijken. Met dochter gaat het heel erg goed (foto is trouwens van rondom de Kerst). Ze is deze week alle drie ochtenden naar school geweest, maar was gistermiddag nog wel erg moe en sliep zo twee uur achter elkaar. Over twee weken hebben we weer een controle echo. Het litteken geneest mooi, maar zo nu en dan klacht ze wel dat het borstbeen nog pijn doet, raar is dat niet want het bot doet er zes weken over om te genezen. Vooral het vanuit ligstand rechtop zitten, gaat nog niet makkelijk en moet ze vanuit zijligging doen. Zo gebeurde het laatst dat ze in bad lag, in een ondiep laagje water aangezien ze nog wat korstjes heeft en het litteken niet mag weken in verband met infectie) en man even naar beneden liep om af te wisselen en ik bij terugkomst een meisje zag liggen die heel lief vroeg of ik haar wilde helpen met rechtop te gaan zitten … oei.




5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi lief meisje. Fijn da thet goed gaat, maar hé, het was nogal een ingreep, logische dat het niet van de ene op de andere dag over is. En met die layout komt het vast ook wel weer goed :-) (Heb even geen nuttige tips, sorry)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het goed gaat met dit mooie meiske!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zo geweldig dat het goed met haar gaat.
    En wat een prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ojee kale boel hier layout technisch gesproken dan he! Fijn dat het goed gaat met dochter

    BeantwoordenVerwijderen

¾